Een waardig eind.

Het Boekenbijtje 12 december 2023
Ik wil niet te veel over de inhoud vertellen. Daarvoor moet je maar zelf deze fantastische trilogie zelf lezen.

Ik weet dat Laura niet graag een trilogie schrijft, omdat het derde boek altijd de minste is. Dat dat niet altijd het geval is heeft ze nu zelf bewezen.

Deel drie geeft antwoorden op vragen, maar er gebeurt nog genoeg om het spannend te maken en het boek in één ruk uit te lezen. Daarbij komen zoveel gevoelens en emoties bij kijken dat ik er gewoon stil van ben.

Laura's schrijfstijl is zo vlot en meeslepend. Haar verhaal zo goed uitgedacht tot in de kleine puntjes. Dan ook nog de Easter Eggs die in de boeken verstopt zitten.

Ik ben gezegend met drie tieners die het leuk vinden om te lezen, al lezen ze alledrie totaal verschillende genres. Toch weet Laura, buiten mijn YA-fan en mijn Fantasy-fan , ook mijn thrillerfan te raken. Dank je wel Laura, dat je toch een trilogie heb geschreven. Wat deze trilogie is fantastisch, ook het laatste deel.

Meer recensies van Het Boekenbijtje