genieten!

Josynvr 24 juni 2021
Oud en nieuw, klokslag 12 uur. Hannah zoekt haar vriend op om het nieuwe jaar in te luiden, om te ontdekken dat hij dat al met een ander aan het doen was. Het leven kan bijna niet slechter. Totdat haar verschrikkelijke baas aankondigt dat ze mee moet naar Londen. Hannah doet er alles aan om er onder uit te komen, maar helaas… Eenmaal in Londen probeert ze het beste ervan te maken
- - -
Eerder las ik van Iris Visser haar debuut roman bij kennis, welke van mij vijf sterren kreeg. Toen ik dit boek van haar aangeraden kreeg, moest ik het dus wel gaan lezen! Iris weet weer te boeien met een heerlijke, vlotte en humoristische feelgood roman. Geen ingewikkelde drama’s, maar juist het herkenbare alledaagse leed in combinatie met een beetje zelfspot, maken dit boek echt heerlijk. Uiteraard is er ook een leuke vent in het spel, anders was het geen feelgood. Een min puntje aan dit boek? Het was zo snel uit!! Maar ik heb gehoord dat er een vervolg gaat komen, dus ik ben benieuwd…

Meer recensies van Josynvr