Must-read voor liefhebbers van de boeken van Jojo Moyes

Dit verhaal geschreven door Kate Storey is vanafvandaag verkrijgbaar.
Het verhaal draait allemaal rondom Ella en haar moeder Sally. Ella zei zo'n drieëntwintig jaar geleden Engeland vaarwel om een nieuwe toekomst op te bouwen in Australië. Maar dan krijgt ze opeens een telefoontje vanuit Engeland die haar met spoed doet terugkeren naar haar moeder. Wil ze haar geliefde Australië verlaten en daarmee haar dochtertje achterlaten nu ook zij in een relatiecrisis zit met haar man?

Wat mij al meteen opvalt is de prachtige cover van dit boek. Het wakkert bij mij meteen aan dat je dit boek wilt lezen. Het maakt mij zeker enorm nieuwsgierig!
En dan kom ik meteen bij het tweede element wat dit boek kermerkt de fijne schrijfstijl die Storey heeft. Het zorgt ervoor dat je alsmaar wilt lezen. Het mysterie tussen Ella en haar moeder Sally wil je zo snel ontrafelen.
Dit boek is een feelgood boek echter zit er bij dit boek verschillende boodschappen die zeker voor de lezer niet te missen is. De onmisbaar boodschap vergeven is er daar één van. Maar er zijn nog vele boodschappen die naarmate het verhaal volgt de lezer wordt voorgeschoteld. En ik ben ervan overtuigd dat na herlezen van dit boek je er steeds meer kan ontdekken. En zelf je eigen persoonlijke levenslessen uit dit boek kan halen.
Nadeel van dit boek vind ik wel dat de personages wat vlak bleven qua emoties dit in tegenstelling tot de hoofdpersonages Ella en haar moeder Sally. Daar proef je de menselijke emoties en kan je meeleven met hen ondanks dat dit verhaal niet waargebeurd is. Desalniettemin blijft de boodschap van dit verhaal mooi en raad ik het boek zeker aan om te lezen!

Het boek krijgt een welverdiende ⭐️⭐️⭐️⭐️ Voor liefhebbers van boeken van Jojo Meyes is dit boek een must-read. Maar ook zeker lezers die houden van een verhaal met een mysterie erin verwerven raad ik dit boek aan om te lezen. Kortom het ideale boek om je vakantiedag(en) mee te vullen! En zeg nou zelf is de cover van dit boek ook geen pareltje?

Meer recensies van Historywoman1994