Art meets food

Een kaft die zeer duidelijk is en een titel die slechtste doet vermoeden.
Een nieuw thema voor mij, de koks in en rond Leuven.
Het duo John Leyssens, hoofdrechercheur en Mieke Van Cattendyck, waar muziek in zit met hun dagelijkse problemen. Dus mensen van vlees en bloed.
Kok Wout Dumoulin die het heeft gemaakt, is nu bezig op TV.
Hij verdwijnt maar de politie heeft beelden van een ondergrondse parking die duidelijk laten zien dat Wout is ontvoert.
Voor dat de politie goed en wel bezig is met deze ontvoering, vinden mensen het lijk van Wout.
Bart Lauwers, ook een kok, heeft samengewerkt met Wout en bij het lijk staat een gerecht van Bart.
Voor de politie is alles duidelijk.
Zaak opgelost.
Minder is waar wanneer men het lijk van Bart vindt.
Terug op af.
Een derde kok verschijnt op het podium.
Alle middelen zijn goed bij de politie om te voorkomen dat deze kok zal vermoord worden.
Zullen zij te laatkomen of op tijd?
John en Mieke maken nog bange uren mee.
De dader kan men vatten en deze komt uit de werk omgeving van John en Mieke.
Men kan de dader begrijpen wanneer hij alles verklaart maar zijn daden zijn natuurlijk niet te rechtvaardigen.
Spannend.
Lees vlot.
Waard om gelezen te worden.

Meer recensies van hugo van der wildt