Onnavolgbaar, in de negatieve zin.

Hullemans 02 maart 2024
Helaas boek niet uitgeluisterd. Geen moment heb ik het boek kunnen volgen. Van lantarenpalen schilderen tot esoterische therapieën of wat dan ook, het vloog alle kanten op. Normaal kun je nog gecharmeerd zijn door de wijze waarop het verteld wordt. Maar ook dat boeide voor geen meter. Of het aan het luisteren lag weet ik niet. De voorleester is heel goed, dus dat is het niet. In mijn leesgeschiedenis ga ik een lijstje aanmaken ‘niet uitgelezen’. Dan wordt het toch gearchiveerd, maar telt uiteraard niet mee voor de Challenge. Ik wens andere lezers meer plezier. Aan mij was het niet besteed.

Meer recensies van Hullemans