Niets loopt als verwacht feel good

Icegini 22 september 2024
Wat een leuk tussendoortje en leuke voorflap! Ja het is te voorspellen, maar het verhaal van de vrijgevochten Fien heeft wel iets steviger. Fien is spontaan, geniet en date niet. Ze ontmoet wel mannen, heeft er ene leuke tijd mee... maar voor een dag maar, dan gaat ze weer verder met haar eigen leven. Fien heeft namelijk een hele slechte ervaring opgelopen en haar beeld van een relatie is er eentje van verantwoording, elke avond op de bank zitten, ....geen vrijheid meer hebben. Haar vriendin helpt haar dan ook vaak hiermee, ook zo als ze beiden heel veel plezier hebben op een feestje en Fien de leuke Jurre leert kennen. Alles klikt gewoon, het is perfect. Tot Jurre de magische woorden uitspreekt en Fien vlucht.
Niets bijzonders in haar leven, tot ze de volgende dag bij haar beste vriendin op bezoek gaat om haar baby te ontmoeten en ze Jurre tegenkomt.
Niets loopt die dag zoals ze verwacht had en ook de komende dagen niet meer.
Ik heb lekker genoten van dit verhaal en de sterke personages.

Meer recensies van Icegini