Je dromen achterna

Icegini 15 oktober 2024
Fay heeft al sinds kleins af als droom om de de perfecte bruiloft te hebben, alles er op en eraan, met de perfecte man. Haar vriend Bob wordt gestationeerd in Aruba, waar Dat een leven opbouwt die haar enorm gelukkig doet voelen. Wanneer ze dan ook nog allerlei aanwijzingen vind dat Bob haar ten huwelijk zal vragen op haar verjaardag, is ze helemaal in de wolken. Op Aruba maakt ze ook een andere droom waar, namelijk "weddingplanner" zijn. Ze kan haar geluk niet op.
Het wordt allemaal nog beter wanneer ze een bruiloft alleen mag organiseren en ze aan haar werkgever bewijst hoe goed ze echt is. Maar dan ontmoet ze de getuige van het bruidspaar. Een oude bekende, die haar hart heeft gebroken en ook nog steeds sneller doet slaan. Een man die nooit wilt trouwen. Fay probeert profesioneel te blijven, wat niet gemakkelijk lijkt te zijn in de buurt van de man die voor haar niets meer betekent.....
Ik heb echt genoten van dit tussendoortje met leuke, interessante personages. Het verhaalt bouwt zich lekker rustig op, maar telkens net interessant genoeg om wat meer te willen weten.

Meer recensies van Icegini