Komt wat tekort

Icegini 13 mei 2024
Het geheime genootschap heeft alles om een spannend, intrigerend verhaal te worden! Moord, seances om daders te ontmaskeren, geheime genootschap, ... en dit alles in een Parijs tijdens het einde van de achttiende eeuw.
Het was mijn eerste Sarah Penner boek, waarbij ik kennis maakte met de starke vrouwelijke personages van de beroemde Vaudeline d'Allaire en haar assistente Lenna Wickes, wier zus vermoord werd. Hun hulp wordt gevraagd om een spraakmakende moord op te lossen, maar hun omgeving en met wie ze te maken krijgen worden gevaarlijker en geheimzinnig bij elke stap die ze nemen.
Ik heb het verhaal beluisterd en het was ok voorgelezen, maar misschien zou ik er meer van genoten hebben als ik het zelf las. Terwijl, zoals ik reeds zei, het verhaal alle nodige ingrediënten had, bleef ik toch wachten tot er meer nodige inhoud bijkwam. Jammer genoeg bleef ik het gevoel hebben dat ik verschillende delen van een goed verhaal in mijn hand, maar dat de nodige lijm er niet was om één goed verhaal ervan te maken.

Meer recensies van Icegini