Een originele vakantie om opnieuw te beginnen

Icegini 02 oktober 2024
Wat een gezellig en leuk opgebouwd verhaal over Mira die haar ex Karsten probeert te vergeten aan de Côte d'Azur. Leuke manier om dat te doen zou je denken, maar Mira hield echt van Karsten dacht ze en toen hij net voor hun vakantie het uitmaakte, heeft ze er wel voor gezorgd dat die reis wel doorging. Maar niet met hem dus.
Het verhaal is redelijk voorspellend, maar verliest niet aan sterkte. Vooral de personages waren voor mij behalve gewoon, ook leuk en interessant. En het nieuwe leven dat Mira ontdekt, dat haar ook nog eens zo veel dichter brengt bij haar ouders en hun leven voor haar...ik vond het echt een leuk verhaal. En een vervolg zou volgens mij heel goed kunnen!!!

Meer recensies van Icegini