Originele reis naar Italië

Icegini 22 september 2024
Zeg me dat een verhaal zich afspeelt in Italië en ik ben geïnteresseerd en met een mooie voorflap zoals deze wordt het moeilijk om niet meer te willen weten.
Maar het verhaal van de, volgens haar zus, werkverslaafde Hannah is sterk genoeg op zichzelf. Hannah is echt wel verslaafd aan haar werk, maar het heeft haar dan ook plezier. Ze houdt niet van vliegen en het idee om op haar eentje te reizen, nieuwe mensen te leren kennen...dan blijft ze liver thuis. Maar ze wilt haar zus niet teleurstellen en vertrekt op een single reis naar het zonnige Italië! Met haar laptop.
Maar de reis begint niet goed voor Hannah als ze naast de Noorse, arrogante Lucas zit. Het gaat van kwaad naar erger als Lucas ook nog eens op dezelfde single reis is als Hannah!!! Gelukkig vind ze vlug een bondgenoot in de ook werkverslaafde Lucas en heeft hij een plan om tijdens een geplande reis met andere singles toch te kunnen werken: doen alsof Hannah en hem daten ene at tijd alleen willen doorbrengen!!!!
Het zou allemaal redelijk voorspellend kunnen zijn, maar er is meer aan de hand met Lucas' verhaal.
Dit tussendoortje van Simoné was grappig, interessant en heel leuk geschreven. Ik kon me helemaal voorstellen dat ik met de groep mee was!

Meer recensies van Icegini