Vloeiende, tragedische familiegeschiedenis

Icegini 18 september 2024
De familie Padovano bestaat uit vier zussen. Elk hebben ze hun eigen karakter, eigen leven en bezigheden. Vier zussen die één zijn met elkaar en alles delen met de anderen. Op een dag wordt William Waters deel van deze familie als hij trouwt met Julia. Hij wordt met liefde opgenomen in de Padovano familie die geordend maar ook chaotisch is, maar vooral vol van liefde.
Het verleden van William gooit echter de geplande toekomst van zijn vrouw overhoop en zorgt er uiteindelijk ook voor dat er een breuk ontstaat tussen de zussen, die niet meer gelijmd kan worden.
Ik vind het best moeilijk om te beschrijven wat ik vond van dit boek, want tussen de lijnen speelt er zich veel meer af en dat is nu net wat ik heel duidelijk voelde, maar moeilijk kan beschrijven. Ann Napolitano beschreef het verhaal over deze familie die verbonden wordt door een leefde die zo sterk is, maar ook gebroken wordt, op zo een vloeiende manier dat je er helemaal in opgaat en geniet van haar manier van vertellen. Als boek is dit niet echt mijn genre van verhaal, maar de manier waarop het verteld werd heeft me helemaal doen genieten.

Meer recensies van Icegini