Een duidelijk pad

Icegini 23 augustus 2024
Ik hou van de Harry Bosch verhalen en tv serie! Trunk music brengt Harry terug naar het werk waar hij niet zonder kan, nadat hij een tijdje ontslaan geweest is. Zijn eerste zaak is de moord op Tony Also en Harry en zijn twee collega's gaan alles wat ze te weten komen na en komen uiteindelijk terecht in Las Vegas. De maffia heeft zijn eigen deel in het verhaal, net als de ex actrice/ weduwe en een ex-FBI agente die Harry's ex-vriendin was. Ergens tussen Las Vegas en LA probeert Harry de nodige antwoorden te vinden.
Net zoals in de andere verhalen voel je de warmte van de stad en de passie van Harry tegelijkertijd met zijn kalmte. Het personage van Harry heeft verschillende niveaus, steeds voel je aan dit hij een echt persoon is met zijn talenten en problemen.

Meer recensies van Icegini