Spicey sport romance

Hayden is opgegroeid in een wereld waarin ijshockey centraal stond. Haar vader is ijshockeycoach en bepaalde waar ze woonden. Inmiddels heeft ze, los van haar vader, een eigen leven opgebouwd. Nu ze haar vader bezoekt besluit ze dat het tijd is voor een onenightstand. Tijdens een avondje uit heeft ze al snel de perfecte kandidaat gevonden.

Brody Croft is een professioneel ijshockeyer en leeft voor zijn sport en het team. Hij wil geen onenightstands meer, dan komt hij Hayden tegen en denkt hij voor het eerst in tijden aan iets anders dan ijshockey. Maar dan blijkt Hayden de dochter van zijn coach te zijn.

Elle Kennedy heeft al heel wat geweldige sportromance boeken geschreven. ‘Body Check’ is eerder uitgegeven in 2009, voor haar andere sport romance verhalen. Dit merk je wel een beetje in de balans tussen humor, drama, sport en spice. Dit verhaal is vooral spicey, later komt wat drama. De sport en humor zijn nauwelijks aanwezig.

Haar schrijfstijl is zoals altijd vlot, levendig en haar keuze voor Brody en Hayden vind ik geweldig. Allebei hebben ze een sterke persoonlijkheid en houden vast aan het idee van een in hun hoofd gecreëerde toekomst. Hayden wil geen herhaling van haar jeugd en ziet in de sporter Brody geen relatiemateriaal. Brody leeft voor zijn sport en is voorlopig nog niet van plan hier mee te stoppen.

Brody en Hayden hebben chemie en de vonken knetteren. Pas later in het verhaal komt er ook wat drama in de vorm van de ongeregeldheden binnen het ijshockeyteam dat niet alleen de relatie tussen Hayden en haar vader maar ook met Brody laat wankelen.

‘Wat maakte geld en succes eigenlijk uit als je niemand had om ze mee te delen, iemand van wie je hield’

Ik heb met veel plezier naar dit luisterboek geluisterd. Nee, het is niet het beste Elle Kennedy verhaal en ja, er zit veel seks in maar ik vind de ontwikkeling van Hayden en Brody samen erg vermakelijk. De uitgebreide epiloog geeft het verhaal een passende afronding.

Meer recensies van ilonka.audiobooks