Over vriendschap en een heleboel liefde

ilonka.audiobooks 16 oktober 2024
Na ‘Mile High’ en ‘The right move’ is 'Caught up' , over Kai Rhodes en Miller Montgomery, het derde deel in de Windy city-serie van Liz Tomforde. Deze geweldige verhalen komen in de luisterboeken tot leven door de prettige voorleesstemmen. Alle delen zijn het leukste op volgorde maar ook los van elkaar te lezen.

Aan het begin van het verhaal maken we kennis met alleenstaande vader en topsporter Kai, en Miller, succesvol patissier. Tijdens hun eerste ontmoeting maakt Miller een stoere indruk en weet Kai niet wat hij van haar moet denken. Kai richt zich op zijn rol als alleenstaande vader en heeft hiermee zijn wilde leven achter zich gelaten. Hij kan zich alleen op zijn topsportcarrière richten als hij een goede nanny voor zijn zoontje heeft gevonden maar hij heeft inmiddels al vele nanny's ontslagen want hij vertrouwt niemand en de lat ligt dus hoog. Zijn coach regelt een tijdelijke oppas die hij niet kan ontslaan - zijn dochter! Een goede oplossing tot Kai ziet wie die dochter is.

De chemie tussen Kai en Miller knettert maar het duurt even voor Kai dit zelf ook ziet. Voor Miller is een relatie geen optie. Ze is hier tijdelijk en gaat na de zomer weer verder met haar eigen leven en haar carrière. Voor een vaste relatie of vriendschappen heeft ze geen tijd.

Beide personages zijn interessant. Achter haar manier van leven en haar stoere houding blijkt een verhaal te zitten. Hij houdt van zijn sportcarrière maar zijn zoontje is het allerbelangrijkste voor hem.

Ze moeten er samen wat van maken en langzaam groeien ze naar elkaar toe en halen het beste in elkaar naar boven. Miller brengt wat vrolijkheid in het leven van Kai en Max en zij laten zien hoe het is om vriendschap en liefde in het leven toe te laten. De personages uit de eerdere delen spelen hier ook een rol in, leuk! De vader van Miller is een geweldige man die niet alleen oog heeft voor het spel.

De schrijfstijl van Liz Tomforde is vlot, meeslepend, steamy en vol humor. Het verhaal is vermakelijk en leest lekker weg. Ze heeft een aantal boeiende personages gecreëerd in een wereld vol stoere knappe maar ook gevoelige topsporters en hun eigenzinnige partners. De band tussen de spelers is geweldig. De spelers zijn stuk voor stuk kleurrijk en voegen iets toe aan het verhaal. Ook zoontje Max geeft een vertederende bijdrage.

'Een droom over balans, vriendschap en een heleboel liefde'

‘Caught up' gaat over dromen. Over het jezelf gunnen van geluk. Over familie, over (zelf)liefde en over het toelaten van nieuwe kansen en mogelijkheden ook al wijken deze af van je oorspronkelijke plannen.Ik heb met veel plezier naar dit verhaal geluisterd, de voorleesstemmen passen erg goed bij de personages.

Het volgende deel ‘Play Along’ gaat over Isaiah en Kennedy. Ik kijk uit naar hun verhaal.

Meer recensies van ilonka.audiobooks