Spannend en verrassend

Ina Beekman 08 juli 2024
In de Nomade leren we Olga Liebke kennen die zorgt voor haar dementerende vader
Door opmerkingen van haar vader begint zij te twijfelen aan haar jeugd en of alles wel klopt.

Ze is journalist en door een ontmoeting met iemand op t vliegveld die uiteindelijk opgepakt wordt besluit ze een verhaal ober deze Pavel te gaan schrijven.

Hierdoor blijkt Olgas verleden samen te komen met de geschiedenis van Pavel.
Mede hierdoor komt ze zonder dat ze t zelf weet in een gevaarlijke situatie terecht.
Ze gaat op reis door Polen Litouwen en Belaruscen vind stukje bij beetje haar eigen geschiedenis maar ook komt ze erachter dat ze door de ontmoeting met Pavel in een gevaarlijke situatie terecht is gekomen.

"Stilte , je bent t mooiste wat ik heb gehoord"

Niewerra beschrijft beeldend je ziet de situaties voor je en de spanning bouwt zich mooi op tot uiteindelijk een verrassende ontknoping aan t eind van t boek.

Meer recensies van Ina Beekman