Van je gasten moet je 't hebben

Inge 24 juni 2024
Ik heb net voor Campinggasten Wij houden van Oranje Ibiza gelezen. Haar feelgood voetbalverhaal. En vond die leuk dus was erg benieuwd naar haar thriller Campinggasten.

De schrijfstijl van Liz is vlot en visueel. Het wordt geschreven vanuit verschillende POVs. Later in het boek komt er ook nog 1 bij. Nl de agent die het onderzoek leidt. Elk van de karakters krijgt genoeg aandacht en wordt goed en realistisch uitgewerkt. Je leert ze gedurende het boek steeds beter kennen.

Stukje bij beetje kom je steeds meer te weten over wat er precies aan de hand is en wat er speelt in het heden maar ook in het verleden van de personages.

Lina en Pepijn zijn beide getrouwd, maar niet met elkaar. Echter hebben ze een bijzondere en interessante hobby die ze delen. Bijzonder detail.

De dader is niet gelijk duidelijk waardoor je als lezer aan het puzzelen slaat om te zien wie wat heeft gedaan.

4 sterren inge1970reads

Campinggasten was in Mei het maandboek van het CrimeCompagnie thriller abonnement.

Meer recensies van Inge