Boekenbal

Inge 08 augustus 2024
Een leuk kort verhaal wat voor mijn gevoel vooral een intro is. Leuk tussendoortje en smaakt naar meer. De schrijfstijl is fijn en zeer aangenaam. Daar Juul de auteur van dit boek ook werkt bij De Verhalenfabriek ga je je uiteraard afvragen wat er waar is en wat totaal verzonnen is. Als je bekend bent met de auteurs en boeken van De Verhalenfabriek zal je ook veel herkenningspunten zien. Een leuk kijkje achter de schermen van een Uitgeverij. Vermakelijk verhaal en geschreven met humor. Je leert de 3 verschillende POVs gedurende het verhaal een beetje kennen maar ik hoop wel dat er in het volgende deel meer uitwerking is. Op naar deel 2.

Meer recensies van Inge