Rome

Inge 27 juni 2024
Ik hou van 't idee van Rome en de oudheid, beelden en historie etc. Dus deze trok me zeker aan. En Kiki van Dijk is altijd leuk tijdverdrijf.

Kiki heeft een vlotte schrijfstijl, er zit genoeg vaart in 't verhaal en heeft een spannend en zomers tintje. Typische Kiki van Dijk. Geen heftige thriller maar leuk en luchtig met spanning.

Na een one night stand met een oud klasgenoot Okke wordt Okke dood aangetroffen. Daar Gina de laatste is die hem gezien heeft zal ze dus ook als verdachte gezien worden. Ze gaat op onderzoek uit waarbij ze zelf en haar gezin in gevaar komt.

Een aantal personages worden te weinig uitgewerkt vond ik. Voelen meer als opvulling en mogelijke daders.
Sommige verhaallijnen voelden niet helemaal af en hadden van mij wat meer uitgewerkt mogen worden.

Ik vond 't een vermakelijk verhaal maar niet de beste die ik tot nu toe van Kik heb gelezen. Het thriller element was minder aanwezig. Maar desalniettemin. Zeker leuk en ik wil meer Kiki.

3.5 sterren

Meer recensies van Inge