Deel twee

IngeBrun 08 juli 2024
Ik las Het was maar een mailtje van Lonneke van Engelen. Dit is een vervolg op het boek Alleen een beetje verliefd misschien.

In dit deel, wat ook waargebeurd is, verhuist Lonneke met haar twee kinderen. Ze gaat samen wonen met Raf . Ze hoopt zo het geluk te vinden maar niets is minder waar.

Ook dit deel is vlot en toegankelijk geschreven. Een reeks van gebeurtenissen volgen. Af en toe was dit voor mij teveel . Het maakt het dan ook lastig om dit boek goed te beoordelen. Het gaat toch om de gevoelens van Lonneke. Knap hoe ze dit allemaal op papier weet te brengen.

De personages zijn voldoende uitgewerkt . Naast de vreselijke meneer is er ook nog een akelige ex- schoonmoeder maar daar tegenover een hele lieve vriendin.
Ik merkte op een gegeven moment wel dat ik me begon te irriteren aan Lonneke. Raf die haar alle liefde geeft maar toch twijfeld ze aan hem . Hij mag amper met een andere vrouw praten. Dit kreeg bij mij op een gegeven moment waardoor het wat afdeed aan mijn leesplezier vandaar nu de 3 sterren.

Lonneke, bedankt voor deze mooie kans en ik ben benieuwd hoe het verder gaat tussen jouw en Raf

Meer recensies van IngeBrun