Boek vol avonturen

IngeBrun 26 juli 2024
Met dank aan Phoenix Books mocht ik dit moet boek MBP & de teletijdmachine lezen in ruil voor een recensie. Het boek is geschreven door Herman Van Campenhout en Christine Geysen.

De cover is mooi en kleurrijk wat zeker in de smaak zal vallen bij de lezers. De cover verteld je duidelijk waar het boek over gaat . MBP staat voor de drieling Max, Brenn en Pieter.

De drieling verhuizen tegen hun zin in naar een oude bakkerij
Daar ontdekken ze een tijdmachine in een oude oven . De jongens vliegen en tuimelen door de tijd en beleven zo hele avonturen. Een tijd met dinosauriërs of in het oude Egypte, of in een oude trein. Deze stukken zijn niet alleen erg leuk om te lezen maar de jonge lezers zullen hier ook nog wat van opsteken. Erg origineel gevonden.

Wat een leuk jeugdboek vol avonturen. Het is vlot geschreven en de hoofdstukken zijn niet te lang.de personages zijn net als de omgeving mooi uitgewerkt,

Een leuk en vlot te lezen boek dat voor zowel de jongens als door de meisjes graag gelezen zal worden.

Dikke 4 verdiende sterren

Meer recensies van IngeBrun