Aangrijpend boek

InInktGeschreven 12 januari 2024
Het boek stond al langer op mijn lijstje om te lezen, maar nu dan eindelijk in begonnen. En het heeft zeker niet teleurgesteld. Meteen vanaf het begin grijpt het me enorm aan. De manier waarop Edith over de verschrikkingen van de oorlog vertelt en hoe ze daarna bevrijdt - maar niet bevrijdt van haar demonen - verder gaat met haar leven is heel ingrijpend. Het enige wat ik een beetje minder vond, waren de laatste hoofdstukken. Die konden me toch wat minder boeien, al staan er wel hele mooie gesprekken in met haar clienten. Al met al dus zéker een fantastisch boek!

Meer recensies van InInktGeschreven