Jammer, maar helaas

InInktGeschreven 12 februari 2024
Hoewel het boek veel positieve reacties krijgt, kwam ik er met geen mogelijkheid doorheen. Het verhaal klinkt leuk, het begint óók leuk met de groep senioren van de moordclub op donderdag. Maar dan raakt de schrijver me kwijt. Het verhaal wordt vanuit verschillende perspectieven verteld en dat maakt het bij dit boek vooral rommelig en onoverzichtelijk. Bij sommige perspectieven bleef ik meer geboeid dan bij anderen. Ook vond ik soms de hoeveelheid personages/bij personages en informatie te veel. Waarschijnlijk bedoeld om je op een ander been te zetten, maar voor mij betekende dat eerder de interesse verliezen. Erg jammer! Voor mij is het geen match.

Meer recensies van InInktGeschreven