Een detective met romantiek

Irene 27 mei 2024
Dit voelde te veel als een romantische detective in plaats van voornamelijk feelgood/romantiek met een beetje detective. De detectivelijn vond ik zelf (steeds) minder interessant. In het algemeen had ik meer van dit verhaal verwacht gezien het eerste deel.

Gelukkig zit er ook wél romantiek in, bevat het ook nog eens diepgaandere/goede onderwerpen, leuke hoofdstuktitels (de leukste titel staat nog steeds in deel 1) en leuke personages.
Hoewel.. Nash vond ik als hoofdpersonage soms een beetje irritant en bijpersonage Stef is nog steeds een erg goede toevoeging aan het verhaal. Pluspunt dat Knox en Naomi en andere bekenden ook bij dit verhaal horen.

Voor wie van mening is dat er veel steamyscènes zijn: laten we zeggen dat ze een aantal honderd bladzijden nodig hadden om op dreef te komen.
Het boek had wat mij betreft zeker 100 blz. korter gekund. Hoe dan ook; lekker gelezen, maar niet erg dat ik het verhaal uit had. Deel 3 ga ik zeker lezen, maar ik vermoed niet direct na uitkomst.

Meer recensies van Irene