Leest als een trein!

Iris Boter 18 juli 2024
Wow, wat een ongelooflijk goede thriller is dit! Zo spannend en levensecht! Niet te geloven dat het een debuut is. Het leest als een trein en het zit erg goed in elkaar. Er zitten mooie beschrijvingen in, de personages komen allemaal tot leven, het is alsof je naar een film kijkt, heel beeldend geschreven met veel gevoel voor taal en psychologie. Het gebruik van verschillende perspectieven werkt ook erg goed. Steeds als je denkt te weten hoe het zit komt er weer een stukje dat je doet twijfelen. De ontknoping komt als een verrassing, maar klopt wel volledig met het verhaal! Met zeer veel plezier gelezen. Ik kan niet wachten op het volgende boek van Bregje. Hopelijk komen er nog veel meer verhalen!

Meer recensies van Iris Boter