Prachtig

Iris Boter 16 juli 2024
Wat een prachtig en bijzonder mooi boek is Zeeboerin van Anne Lichthart en Cynthia Borst. Dromerig, en toch heel aards. Zo vol aandacht en liefde gemaakt! Uitgeverij Loopvis maakt er zoveel werk van, daar krijgt het verhaal echt nog een extra laagje door. Met losse papiertjes en briefjes, zelfs briefjes in een envelopje die je eruit kunt halen! Alles is mooi, het verhaal, de tekeningen, de kleuren, het papier, het formaat, de tekst, het verhaal. Ik zou bijna elke pagina wel als poster aan mijn muur willen hangen. Een boek om altijd te bewaren en steeds weer te lezen. Dank voor het maken!

Meer recensies van Iris Boter