Inzicht gevend en helend

Irma Suijkerbuijk 07 mei 2021 Auteur
Wow! Deze paniekroman ‘Ben ik nou gek?’ geschreven door Saskia Oudshoorn is zo puur, eerlijk en recht door zee geschreven. Je voelt de struggle door het verhaal heen. Het neemt je mee in de paniek en de gedachtestroom.
Het lezen van dit boek heeft mij veel aha momenten opgeleverd over mijn eigen verleden. Een herkenning, erkenning en bewustwording met daaraan vast een heling voor mezelf was het resultaat.
Dank je wel Saskia voor het schrijven van dit boek en het delen met eenieder die geroepen wordt door je boek. Ik ben in ieder geval heel blij dat ik het gelezen heb!

Meer recensies van Irma Suijkerbuijk