Te veel vervolg

Irma68 01 april 2024
Met veel plezier de andere boeken van deze reeks gelezen maar bij dit boek ben ik afgehaakt. Een serie volgen als je veel boeken leest is altijd wel
een uitdaging (wie zijn het ook al weer en wat is er eerder gebeurd) , maar de meeste schrijvers zijn in staat om, zonder dat het te koste gaat van het verhaal, een soort korte samenvatting van het vorige boek te verweven in het verhaal. Dat is hier niet gebeurd. Met veel verwijzingen naar het vorige boek kwam ik niet in het verhaal en gingen de personages niet meer voor mij leven. Ik wilde graag weten hoe het af zou lopen, maar kwam er gewoon niet in en het kabbelde te veel
voort. Daarom na ca 150 pagina’s gestopt. Jammer van deze reeks.

Meer recensies van Irma68