Alle remmen los, letterlijk!

issie_books 27 oktober 2024
Het wil niet echt vlotten met Saars bucketlistplan om Laurens terug te winnen. Bovendien duikt huisgenoot Matt steeds vaker ongewild op in Saars gedachten, als een soort roze olifant waar ze niet aan wil denken. Saar besluit zich niet te laten kisten door een paar tegenslagen, en ze zet haar bucketlistplan vol goede moed voort. Zo gaat ze naar een festival, volgt ze een bootcamp salsadansen en gooit ze uiteindelijk echt álle remmen los. Maar of dat nu zo goed uitpakt?

Deel 2 is echt weer net zo leuk en grappig als deel 1. Saar is in dit boek toch de meest onhandige persoon die je ooit zult ontmoeten. Maar op geen enkel moment voelen de onhandige acties als to much aan. Het past gewoon perfect bij het karakter. Ook zitten er hele ongemakkelijke situaties in die uiteindelijk zelfs anders in elkaar blijken te zitten dan dat je in eerste instantie als lezer denkt. De andere karakters zijn ook net zo leuk beschreven maar mijn favoriet was toch Matt, de stoere hunk met zijn motor die ook nog geweldig kan bakken en die leest! Wat wil je nou nog meer? #droomman

Ook zit er nog een moment in waarvan ik dacht in een busje met 7 onbekenden mensen. Het zou best het begin van een thriller kunnen zijn haha,

In Alle remmen los, gaan ook letterlijk alle remmen los. Een hilarische feelgood met echt festivalvibes, awkward momenten en zelfs een onenightstand. Wat wil je nog meer?

Meer recensies van issie_books