Een muzikale feelgood

issie_books 13 september 2024
Een knap geschreven feelgood waar de trope van enemies to lovers inzit. Persoonlijk vind ik dit een van de leukste tropes dus dat kwam geweldig uit. Het verhaal is origineel en verrassend waardoor het je helemaal inpakt. Hierdoor raak je gewoon verslaafd aan deze serie. Kristie haar schrijfstijl leest doordat ze geen ingewikkelde woorden gebruikt makkelijk weg en daardoor geschikt voor een groot publiek. Ook heel leuk is de afspeellijst op Spotify en hoe die nummers verwerkt zijn in het boek. Vooral het nummer Nobody’s Wife van Anouk bracht me helemaal terug naar het eerste festival waar ik heen ben gegaan.

Fleur is een onwijze flirt soms wel een beetje te veel naar mijn mening, maar heerlijk hoe alle personages hierop reageren. De chemie tussen de karakters is voelbaar tijdens het lezen, wat er alleen maar meer voor zorgt dat je gewoon verslaafd raakt aan dit verhaal.

Hou je nou van muziek en boeken? Ga dan zeker deze serie lezen! Een verslavende enemies to lover feelgood, die humor, muziek en liefde bevat. Het leukste is dat dit pas deel 1 is dus dat ik nog drie delen te lezen heb en ik kan gewoon niet wachten om die met jullie te delen.

Meer recensies van issie_books