Een terechte winnaar!

issie_books 13 juli 2024
Daten met een deadline is geschreven door Shirley Gal. Zij won de Magische Zomer-schrijfwedstrijd van De Verhalenfabriek. Fien heeft besloten voor altijd single te blijven. Flirten, hooguit één nachtje samen en dan snel weer weg, is meer haar ding. Op een festival ontmoet ze Jurre, nadat ze elkaar een paar keer tegenkomen doet hij haar een aanbod: vier dagen daten. Daarna mag zij kiezen: doorgaan of stoppen en dan zal hij haar voorgoed met rust laten. Laat Fien haar verleden de toekomst beïnvloeden of durft ze haar hart te openen?

Een terechte winnaar van de wedstrijd van De Verhalenfabriek. Een debuut die van zeer hoog niveau is. De personages zijn leuk, realistisch en vernieuwend. Een man als kraamverzorger, waarom niet? Het plot leest heerlijk vlot weg waardoor ik gewoon teleurgesteld was toen die uit was. Ook zitten er allerlei hilarisch situaties in waardoor je hardop aan het lachen bent tijdens het lezen.

Heb je zin om lachend je dag af te sluiten? Lees dan zeker deze feelgood. Een echte aanrader als je van de feelgoods van Denise Meijer en Angelique Haak houdt! Ik kan in ieder geval niet wachten tot het volgende verhaal of een boek van Shirley uitkomt. Dit is tot nu toe mijn favoriete boek/ verhaal van Juli!

Meer recensies van issie_books