Grumpy versus sunshine

issie_books 24 september 2024
Het zit de 26-jarige Lauren niet bepaald mee. Haar vriend gaat vreemd met zijn secretaresse en daardoor heeft ze geen huis en geen baan meer. Vlak voor het begin van de zomervakantie neemt Lauren haar intrek in het huis van haar nichtje, die zes maanden gaat backpacken. In het nabijgelegen stadje ontdekt Lauren een fantastische minibieb. Lauren is dol op boeken. Alleen is het vervelend dat een bloedirritante en knappe man zich met de hoeveelheid boeken bemoeit die ze meeneemt….

Een heerlijke feelgood die binnen de trope grumpy versus sunshine valt. Saskia heeft een schrijfstijl waardoor je helemaal wordt meegenomen in de magische wereld van boeken. Ook al denk ik dat als Saskia bekende titels van feelgood boeken terug had laten komen in het boek dat dit het verhaal nog sterker had gemaakt en dan was het echt een hele gave speurtocht geweest. Ondanks dat is het heel knap dat Saskia zo’n romantisch en grappig verhaal heeft weten te schrijven en er zelfs een trope in heeft verwerkt, you go girl!

Een ideaal verhaal om heerlijk mee weg te dromen in de magische wereld van boeken. Een echte aanrader, vooral voor boekenwurmen die houden om over boeken te lezen.

Meer recensies van issie_books