Mooi uitgevoerde feelgood

issie_books 22 augustus 2024
Emma is een jonge dertiger die alles voor elkaar lijkt te hebben. Ze heeft een leuke baan, doet vrijwilligerswerk, heeft een vriend en heeft superlieve vriendinnen. Maar als er iets onverwacht gebeurt stort haar leven net als een kaartenhuis in. Hoe zorgt ze ervoor dat ze weer gelukkig wordt?

Een boek dat zeker herkenbaar zal zijn voor de perfectionisten onder ons. Persoonlijk had ik alleen iets meer een zoetsappige feelgood verwacht, maar het is een wat zwaardere feelgood waar het onderwerp rouw in verwerkt zit. Verder vond ik het verhaal een tikkeltje langzaam op gang komen maar op een gegeven moment komt er wat vaart in het verhaal en leest het heerlijk weg. Ondanks dat is het een mooi verhaal dat lekker vlot en luchtig leest, dit komt door de prettige schrijfstijl van Valerie. Alles in het boek voelt zo realistisch aan wat heel knap is.

Een mooi uitgevoerde feelgood, over rouw en over wat nou belangrijk is in het leven. Dan te bedenken dat dit haar debuut is zo ontzettend knap dat dit boek al zo goed is. Ik kijk in ieder geval al uit naar haar nieuwe boek die binnenkort uitkomt.

Meer recensies van issie_books