Een hilarische feelgood

issie_books 04 juli 2024
Evelyn is er van overtuigd dat als ze zichzelf is dat geen enkele man een relatie met haar wil. Daarom heeft ze de perfecte vrouw gecreëerd waarmee ze haar nieuwste vlam Leo probeert te imponeren. Maar om alles te onthouden schrijft ze alles op in haar notitieboekje, maar als ze haar kostbaarste bezit kwijtraakt heeft ze een probleem.

Het verhaal laat je nadenken over wie je perfecte match is en je leeft helemaal mee met Evelyn. De personages zijn heerlijk realistisch, vooral Evelyn kan echt je buurvrouw zijn, ze is grappig en heerlijk naïef. Ook al voelt het naïeve vrouw personage wel bekend aan door Lentevloek een ander tussendoortje geschreven door Sabine Zwaan. Super is ook hoe er al kleine hints verstopt zitten voor een heerlijk einde. Want aan het einde vallen de puzzelstukjes perfect in elkaar.

Een heerlijk vlot, hilarisch en romantisch tussendoortje dat bewijst dat er toch nog hoop is voor de single ladies onder ons. Want met Evelyn haar buurman Blake zou ik best een ‘s morgens op het balkon willen zitten.

Meer recensies van issie_books