Een heerlijk debuut

issie_books 05 juli 2024

Een prachtige roman die je meeneemt in de dromen van Antonia. Ze wil maar één ding in haar leven namelijk nooit meer geldzorgen hebben, hiervoor heeft ze een controversiële methode in haar hoofd. Ze wilt trouwen met een rijke man. Hiervoor is ze bereidt alles op zij te zetten, zelfs de ware liefde.

Heel fijn is hoe het verhaal vanuit de jongere en de oudere versie van Antonia te lezen is. Super ook hoe deze verhaallijnen uiteindelijk samen komen. Ook zijn de personages leuk neergezet en komen deze helemaal tot leven. Ik vond alleen de schrijfstijl iets minder en af en toe langdradig, daarom kwam ik moeilijk in het verhaal.

Sonja heeft een hele goede roman geschreven, die je leest met een lach en een traan op je gezicht en met een verrassend einde die alles op een mooie manier afsluit. Echt bizar om te bedenken dat dit pas haar eerste boek is, want van deze schrijfster gaan we zeker nog veel horen.

Meer recensies van issie_books