Een lekker vlot lezend tussendoortje

issie_books 05 oktober 2024
Dromen op Sicilië is het derde deel van de serie maar is als losstaand deel te lezen. Een toevallige ontmoeting op het vliegveld van Parijs zet Milou in vuur en vlam. Na wel honderd appjes en tig keer FaceTimen besluit ze de Italiaanse Matteo een verrassingsbezoek te brengen op Sicilië. Ze hoopt op een toekomst op het Italiaanse eiland, al betekent dat dat ze haar huis en werk in Frankrijk zal moeten achterlaten.

Komen Milous dromen op Sicilië uit en ontvangt ze de liefde waar ze zo naar verlangt?

Een leuke feelgood om als tussendoortje te lezen. Het verhaal leest lekker vlot door en zodra je in het verhaal zit leest het heerlijk weg. Persoonlijk moest ik alleen wel even inkomen in het verhaal. Ook had ik nog wel iets meer over de omgeving willen beleven aangezien Sicilië volgens mij een prachtig eiland is. Het toffe is dat het verhaal zelfs op een gegeven moment een plottwist bevat die ik niet had zien aankomen.

Het verhaal is perfect om heerlijk te lezen tussen de herfst buien door. Het zorgt ervoor dat je nog een avondje het zomer gevoel vasthoudt.

Meer recensies van issie_books