Spannend verhaal

issie_books 08 augustus 2024
Anne en Meral bevinden zich in een relatie die niet soepel verloopt. Wanneer ze samen in een attractie gaan komen ze vast te zitten door een technische storing op 70 meter hoogte. Herinneringen aan het feest op oudejaarsavond in de Euromast worden ongewild opgehaald en Anne twijfelt of Meral haar de waarheid wel heeft verteld. De lucht wordt donker en er nadert een storm die niemand aan zag komen, maar de storm in de gondel op zeventig meter hoogte is heviger dan iemand ooit zou kunnen vermoeden.

Een heel spannend verhaal. Wat lijkt me dat vreselijk om in een attractie vast te zitten. Na het lezen van dit verhaal weet ik een ding zeker dat ik voorlopig niet meer in een attractie ga. Hanneke heeft een lekker vlotte schrijfstijl, alleen de eerste hoofdstukken voelde rommelig aan, ook doordat je vanuit twee personages leest snap je niet helemaal wat je gelezen hebt in het begin. Uiteindelijk wordt het duidelijker en dan zijn de twee perspectieven een onwijze aanvulling, aangezien dat ervoor zorgt dat het verhaal spannend blijft.

Heb je zin om een spannend verhaal te lezen met een einde waarbij je mond openvalt? Een echte aanrader voor liefhebbers van de kermis. Ook al zou ik hem niet in een kermisattractie gaan lezen.

Meer recensies van issie_books