Waan je in Côte D'Azur

issie_books 27 augustus 2024
aan de zonovergoten kust van de Côte D'Azur probeert Mira haar perfecte ex te vergeten. Haar relatie met Karsten was, net als haar vakantie, tot in de puntjes verzorgd. Maar het gemis wordt snel minder als ze de onbevangen Pim ontmoet. Een knappe jongen op een zeilboot die haar een heel ander leven laat zien. Eentje vol spanning en wonderschone natuur

Een heel origineel tussendoortje waarmee je je helemaal in zomerse sferen waant. Persoonlijk vind ik de titel helemaal geweldig en zo leuk hoe het zeilen erin verwerkt is in het verhaal. Ook al was de schrijfstijl niet helemaal een match met mij, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Ook hebben we een ding geleerd en dat is dat Juul niet kan tellen. Want 53 maanden is geen 2,5 jaar. Heb je zin om je een avondje in Côte D'Azur door te brengen? Lees dan zeker dit tussendoortje. Dan waan je helemaal in zomerse sferen.

Meer recensies van issie_books