Prima verhaal maar er mist het puntje van de i.

issie_books 21 oktober 2024
Een geheimzinnig briefje in haar lievelingsboek uit de bibliotheek zet Elise in vuur en vlam. Ze is heel nieuwsgierig naar de afzender van dit briefje. Als ze hem uiteindelijk ontmoet is ze ervan overtuigd dat hij de Ware moet zijn. Hij is niet alleen knap, maar leest ook haar lievelingsboeken en schrijft prachtige gedichten. Maar is dat wel zo? Of leeft Elise in een droomwereld?

Een lekker weg lezend tweede deel van de serie die zich afspeelt in de jaren 90. Het verhaal leest weer makkelijk maar had niet helemaal de hilarische opmerkingen die wel in het eerste deel zaten. Desondanks spat de liefde voor boeken wel uit het verhaal. Het verhaal voelt echt aan als een ode aan bibliotheken.

De personages zijn zo leuk en vooral Frank en Riet sprongen er echt uit voor mij. Het leuke is dat de alle delen zich afspelen in dezelfde bibliotheek waardoor dezelfde personages terug blijven komen.

Meer recensies van issie_books