Back to the 90

issie_books 17 oktober 2024
Kira droomt ervan de wereld rond te reizen. Maar na de break up met haar ex verhuist ze noodgedwongen weer naar haar moeder. Op weg naar het stadje dat ze zeven jaar geleden ontvluchtte slaat het noodlot toe en belandt ze met haar auto langs de kant van de weg. Gelukkig is daar de knappe Aran die haar een lift geeft. Maar kan ze ooit weer haar hart aan iemand geven?

Een heerlijk verhaal wat zich afspeelt in jaren 90. Ook al lijkt het me als 22-jarige wel een gedoe hoor als je niet eens elkaar op je mobiel kan appen of elkaar kan bellen. Het verhaal voelde daardoor een beetje alsof het uit het stenen tijdperk komt hahaha. Maar het verhaal is zo leuk om te lezen, en ja hij is af en toe een tikkeltje voorspelbaar maar de chemie tussen de personages is zo leuk. Ook zitten er momenten in die echt hilarisch zijn. Ik heb hardop zitten lachen in de woonkamer. Zeker als je veel aan je hoofd hebt is dit verhaal de perfecte manier om te ontspannen.

Een heerlijk jaren 90 feelgood verhaal, die lekker vlot leest en bovendien heel grappig is.

Meer recensies van issie_books