Een prima spannend tussendoortje

issie_books 08 september 2024
Na een zwaar ongeluk, waarbij Lara haar vriend is verloren, vertrekt ze naar Córdoba in Spanje om een nieuwe start te maken. Ze geniet van haar werk in de Mezquita, ontmoet nieuwe mensen en heeft het prima naar haar zin. Toch laat het verleden haar niet los: ze ontvangt dreigende brieven van een onbekende afzender. Samen met Mason, een Amerikaanse journalist met wie ze vriendschap heeft gesloten, probeert ze te achterhalen wie de geheimzinnige afzender is. Dat blijkt een stuk gevaarlijker te zijn dan ze hadden ingeschat.

Het verhaal heeft een prima spanningsboog alleen wat de grote plottwist had moeten zijn voelde ik eigenlijk al vanaf bladzijde 1 aankomen. Ondanks dat was het verhaal lekker vlot geschreven en was ik toch wel erg benieuwd of ik het goed had. Vandaar dat ik wel bleef doorlezen. Het verhaal boeide me genoeg daarvoor.

Door het open einde blijf ik met een gevoel achter dat er potentie is voor deel 2. Het einde voelde een beetje onaf aan. Dus fingers crossed dat er een deel 2 komt. Dat lijkt mij in ieder geval heel gaaf.

Al met al is dit een spannend tussendoortje dat vlot wegleest en je mee op reis neemt naar Spanje.

Meer recensies van issie_books