Een indrukwekkend verhaal

issie_books 14 augustus 2024
Als Abigail Kooistra de sleutel van haar nieuwe appartement krijgt, hoopt ze daarmee ook de deur naar haar nieuwe leven te openen. Ze komt uit een moeilijke situatie en daarom zitten haar drie kinderen in pleegzorg. Ze wil knokken om haar leven weer op de rit te krijgen zodat ze weer voor haar kinderen kan zorgen. Maar als haar boekenkast dwars door de muur van de buurman heen valt, ontmoet ze Silas haar jeugdliefde weer. Kun je liefhebben zonder spijt te hebben van de dingen die je kwijtraakt?

Een indrukwekkend verhaal dat de benodigde rauwe randjes bevat, waardoor het verhaal veel diepgang heeft. Ook al is het door de diepgang niet een zoetsappige feelgood maar meer een feelgood die richting het roman genre neigt. Ook bevat het verhaal plottwisten waardoor je niet meer wilt stoppen met lezen. De personages zijn zo onwijs sterk, hierdoor zijn ze inspirerend te noemen. Anne May heeft een hele prettige schrijfstijl waar je gewoon van gaat houden.

Een mooi verhaal over erfelijke ziektes, verslaving en over dat liefde altijd wint. Die je leest met een lach en een traan over je wang. Door dit fantastische deel ben ik heel benieuwd geworden naar het laatste deel en die wil ik zeker nu gaan lezen.

Meer recensies van issie_books