Een geslaagd tussendoortje

issie_books 11 augustus 2024
Fleur is influencer en lijkt het perfecte leven te leiden. Maar wanneer ze haar vriend betrapt met haar beste vriendin, verandert haar leven in een grote nachtmerrie. Met een gebroken hart vlucht ze naar het dorp waar haar oma woont. Daar aangekomen lijkt ook nog eens haar carrière op instorten te staan, wanneer er een vreselijk filmpje van haar op het internet verschijnt. Maar kan een influencer zich in een dorp standhouden terwijl alles in haar leven instort.

Een tussendoortje bomvol met humor, hierdoor lees je hem met een glimlach op je gezicht. Door de prettige schrijfstijl van Sabine, wil je blijven doorlezen. Het verhaal is origineel bedacht en tijdens het lezen waan je je helemaal in dorpse sferen. De personages zijn leuk, realistisch en origineel. De pittige bijdehante tiener Luna was mijn favoriet. Alles wat je wil dat in een verhaal zit, zit er ook echt in: humor ✅, spanning ✅, origineel ✅, realistisch ✅ en leest vlot ✅.

Een feelgood over liefde, vriendschap en dat soms dingen niet zo lopen als je verwacht en dat dat ook oké is. Maar het wel een verhaal is met meer dan een standaard feelgood het bevat plottwisten en het einde bevat een spannende en avontuurlijke twist.

Meer recensies van issie_books