Een dijk van een verhaal!

issie_books 11 oktober 2024
Jill werkt als Bruiloftfotograaf maar eigenlijk heeft ze de lol hierin verloren en komt ze ook niet rond van het salaris. Veel liever zou ze muziekfotograaf zijn, maar ja dat bereik je niet zomaar. Dan komt haar beste vriend Ruud die in de band Misty Figures speelt met een oplossing. Zij zoeken nog een vaste fotograaf voor de band. Maar is het een slim idee om voor je beste vriend te gaan werken? Kan dat wel goed gaan?

Een ding is zeker met dit boek heeft Kristie weer een pareltje geschreven! Het boek raakte me, ook al moet ik bekennen dat deel twee van de Rock & Flirt serie me meer raakte. Maar dit past ook meer bij een feelgood. Dit deel is echt op en top feelgood en is perfect gedoseerd. In elk deel staat er een bandlid centraal van de rockband Misty Figures. In dit deel volgen we Ruud en Jill.

In de vorige delen was Ruud nog erg op de achtergrond en voelde nog aan als een ruwe diamant, maar in dit deel schittert hij als een prachtige diamant. Erg knap is hoe de chemie tussen hen het boek uitspat. Door Kristie haar fijne schrijfstijl kan je helemaal een film van het boek maken in je hoofd. Alleen het begint erg traag en past voor mijn gevoel niet helemaal bij de rest van het verhaal qua tempo. Ondanks dat is het verhaal weer lekker realistisch en bespreekt het boek ook de wat zwaardere onderdelen van het leven.

Met precies de juiste snaar heeft Kristie een dijk van boek geschreven. Een knap geschreven vlotte, grappige, emotionele en realistische feelgood.

Meer recensies van issie_books