Een heerlijke cowboy feelgood

issie_books 01 juli 2024
Rose is het tweede deel van de Willow Creek serie. Maar is goed als standalone te lezen. Het verhaal gaat over Rose en Tripp. Tripp leerde we al iets in Daisy (deel 1) kennen. Rose Collins koopt ongezien een huisje via een veilingsite in het kleine dorpje Willow Creek. Ze is een echt stadmeisje, maar in haar hart heeft ze altijd naar de rust en ruimte van het platteland verlangd.
Tripp Holden worstelt met zijn verleden en de vloek die zijn achternaam draagt. Zelfs nu zijn vader overleden is, wil niemand iets te maken hebben met de familie Holden. Toch is hij vastberaden om de familieranch opnieuw op te starten en zijn naam te zuiveren. Maar zal het iets kunnen worden tussen een stadsmeisje en vervloekte cowboy?

Heerlijk om weer in Willow Creek te zijn. Het voelt weer als thuiskomen met alle oude bekenden. Door het einde van “Daisy” kon ik niet wachten. Ook heel leuk om nu in de saloon te komen. Het verhaal bewijst dat mensen een tweede kans verdienen om te laten zien dat ze veranderd zijn. Ook zijn mensen soms liever dan dat ze op het eerste oog lijken. Ook al voelde sommige gebeurtenissen een tikkeltje onrealistisch aan en kwamen ze voor mijn gevoel uit het niets. Het verhaal leest lekker vlot weg en is een typische feelgood die je met een tevreden gevoel dichtklapt.

Een heerlijke luchtige, grappige en liefdevolle feelgood met knappe cowboys, wat wil je nog meer? Gewoon een gezellig verhaal waar je een paar uur leesplezier aan beleeft

Meer recensies van issie_books