Spannend en spicy verhaal waar je het warm van krijgt!

issie_books 21 juli 2024
Vanaf het moment dat Antonio en Valerie elkaar ontmoeten slaan hun harten over. Antonio staat naast Valerie met zijn motor. Gelukkig ontmoeten ze elkaar daarna weer in de supermarkt. Alles lijkt perfect te gaan met dates zoals abseilen aan de Euromast. Maar er ligt gevaar op de loer en dat tot het uiterste zal gaan om hun prille relatie te verstoren.

Een uniek tussendoortje spicy sensuele scènes in combinatie met een spannend verhaal. Het verhaal leest lekker vlot weg en de spanningsboog is goed opgebouwd, vanaf het moment dat je bent begonnen met lezen kan je niet meer stoppen. Het einde bevat echt een plottwist waarvan je denkt als lezer , wat gebeurt hier nou!!!Alleen persoonlijk vind ik de kaft best wel lelijk en heb echt het gevoel dat er zoveel meer uit te halen was, had bijvoorbeeld een motor onderaan de Euromast gedaan als cover en je had echt een geweldige cover gehad.

Al met al een heerlijk tussendoortje die spannend is met de wat seksuele scènes erin. Ook al moet je wel even opletten waar je dit boek leest want je kan het er wel warm van krijgen

Meer recensies van issie_books