Grumpy vs sunshine

issie_books 21 oktober 2024
Bibliotheekmedewerker Daisy organiseert een boektour met Nederlands beroemdste en meest gewilde thrillerauteur van het moment: Daniël Engel. Maar Engel is niet de makkelijkste om mee te werken en ook bibliothecaresse Riet ziet de enthousiaste Daisy met haar wilde plannen liever gaan. Zal het een succes worden?

Met dit derde deel is Jonne terug! Het tweede deel vond ik iets tegenvallen maar met dit deel stijgt de schrijfster boven zichzelf uit. Het verhaal is zeker los te lezen, maar als je de vorige delen hebt gelezen is het wel makkelijker om in het verhaal te komen.

De trope grumpy vs sunshine is zo leuk beschreven, hierdoor leef je op bijvoorbeeld de onmogelijke momenten echt mee met de personages. De karakters zijn ook zo leuk uitgewerkt maar mijn favoriete personage is toch echt de bibliothecaresse Riet, stiekem ben ik toch wel van die vrouw gaan houden. Ik ga hard duimen dat zij in het vierde deel de hoofdpersonage is!

Damn wat een plottwist aan het einde bevat dit boek, mijn mond viel gewoon open bij de epiloog. Ik wil nu meteen deel 4 gaan lezen! Een spannende, grappige en lekker lezend verhaal is dit. Een echte aanrader voor liefhebbers van boeken.

Meer recensies van issie_books