Meer inzicht in hacken.

Jaap Bakema 02 oktober 2023
In 1 van derecensies kwam ik onderstaand tegen, was mijn inziens gewoon niet waar is

Quote
Hackers is eenintrigerend en razend spannend boek – over vrouwelijke hackers, dekwetsbaarheid van verkiezingsuitslagen en hoe drie Nederlanders hetTwitteraccount van Trump hackten
Unquote

Het is meer eenopsomming van de verschillende hackers verenigingen. Dat is nu juist niet waarik op zat te wachten. Wel staan er diverse leuke linkjes in die wellichtgebruikt kunnen worden voor  nuttige informatie maar om nu te zeggen dat er boeiende hacken worden besproken ben ik van mening dat dit echt wel mee valt.

Het boek “Het is oorlog maar niemand die het ziet” is meer realistisch van wat erallemaal zo op het Internet gebeurd.Kortom, ik had erveel verwachtingen van maar het is me eigenlijk tegen gevallen.

Meer recensies van Jaap Bakema