Ontroerende en confronterende verhalen.

Jaap Bakema 29 augustus 2023
De verhalen van Sander de Hosson was voor mij onmogelijk om ze allemaal achter elkaar te lezen. Ik ben een grote vent maar heb zeker een aantal malen een traantje moeten laten. Helemaal niet erg als je op zoek ben wat er tijdens een aankomend sterfproces voor alle betrokkenen met een ieder gebeurt.

De verhalen zijn echt heel duidelijk en vooral eerlijk. Maar ook vanuit de professie "arts" belicht. Als je dagelijks dit soort momenten mee maakt doet dit ook wat met in dit geval de professional, welke veelal samen met de familie voor ingewikkelde keuzes komt te staan.  Communicatie is dan ook een zeer belangrijk onderdeel in de diverse fases waar een ieder voor komt te staan.

Bij het lezen van dit boek werden er zeker weer emoties bij mij los gemaakt. Wellicht omdat e.e.a. weer herinneringen opriep.

Kortom een boek om zeker nog eens te lezen

Meer recensies van Jaap Bakema