Benieuwd naar de rest

JAF8 01 juli 2024
Scones & spotlights van Susan Muskee. ⭐️⭐️⭐️. Deel één van de vierluik Liefde, natuurlijk.
Dit deel gaat over Cleo die het liefste singer-songwriter wilt worden maar nu nog werkt in The Rolling Scones. Cleo heeft drie groene vriendinnen, Kim, Abagail en Sophie. Met elk hun eigen karakter en talent.
Een fijne feelgood met originele ideeën erin. Het draait vooral om jonge vrouwen die hun eigen weg proberen te vinden zonder echt veel romantiek.

Ik heb zitten dubben of ik 3 of 4 sterren zou geven, want het is een aanrader! En ondanks dat ik het verhaal met plezier heb zitten lezen heb ik niet hardop moeten lachen of tranen in de ogen gekregen.

Meer recensies van JAF8