Leuke snack stories

JAF8 19 september 2024
Ver van je bed.

Aan de stok - Patricia van Dam. ⭐️⭐️⭐️⭐️. Heerlijke snackstory over Lotte en Zach. Je weet dat het gaat gebeuren maar hoe was de vraag. Spicy maar niet te, alles een goed verhouding.

Blonde bezienswaardigheden van Lisanne Stam. ⭐️⭐️⭐️. Leuk om een snackstory vanuit de oog van de man te lezen. Die broer ook!

Van ver gekomen - Kristie Raaijmakers.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️. Mooie en ontroerende snackstory. Gebeurd niet snel dat ik tranen in mijn ogen krijg, maar dit verhaal kreeg het voor elkaar.

Een boom te ver - Ryanne Veldkamp. ⭐️⭐️⭐️. Schattige snackstory over Mare haar avontuur in Noorwegen.

Van ruilen komt huilen - Kyra Mind. ⭐️⭐️⭐️⭐️. Dit verhaal geeft goede variatie aan de rest. Goed tempo en heerlijke tegenpolen als karakters.

Aloha, baby! - Nicole Schelling. ⭐️⭐️⭐️. Fijne schrijfstyle, leest goed en snel weg. En ook nog eens een grappig verhaal.

Bloemen in je haar - Reneé Olsthoorn. ⭐️⭐️⭐️. Flower power! Leuk verhaal, miste wel wat diepgang in de kennismaking en gesprekken. Mooi feelgood slot.

Bestemming in de diepte - Anne May. ⭐️⭐️⭐️. De betekening achter het verhaal vind ik mooi.

Dushi Curaçao - Yentl Spijk. ⭐️. Niet het verhaal voor dit moment.

Een zee van tijd - Melissa Blad. ⭐️⭐️⭐️. Zwoel Griekse verhaal.

Meer recensies van JAF8